tgamegoe.reismee.nl

soms moet je eens flink liegen, da helpt!!!

Ja ja het was zover , ik ga Cambodja verlaten, en had een vlucht geboekt naar Bangkok. S'morgens was ik vroeg wakker, en ben in men favoriete restaurantje gaan ontbijten, en daar de mensen bedankt voor de bediening en het goede eten. En dan was het weer tijd voor een wandeling, en ondertussen ben ik naar de kapper geweest, maar de kapper van vorige keer kreeg ik niet meer gevonden, maar nu hangt er ook weer een verhaaltje aan vast( da moet ge later maar eens vragen) :-) Na de kapper was er nog net genoeg tijd over voor een goede massage. Maar eerst had ik een afspraak gemaakt met een tuk tuk driver om half twee. En de massage was verrukkelijk, het vrouwtje had gouden handjes, en de tijd vloog, het was zo halftwee.En ik moest me spoeden voor de afspraak met de tuktuk, maar de brave man wachte zoals afgesproken, en hop hop naar de luchthaven.

En daar aangekomen zag ik al meteen slecht nieuws, de vluchten naar Bangkok hadden allemaal vertraging; Men vlucht zou om kwart voor vier vertrekken, en stond nu aangegeven voor 18; 45 uur. ik had met Freddy afgesproken op de luchthaven, als alle vluchten normaal gingen zou hij een dik uur wachten op me, maar ik kan hem toch moeilijk meer dan vier uur laten wachten he!! Bij het inchecken heb ik men langste gezicht op gezet, en verteld dat ik men afspraak voor een bus zou missen en dat deze belangrijk was, en vroeg dat er nog plaats was op de vlucht vroeger ,die ook al te laat was. Na veel zagen en bijna een gespeelde huilbui, zetten ze me op de wachtlijst, ik was de zevende op de lijst en als er op die vlucht nog plaatsjes zouden vrij zijn had ik misschien een kansje.Dus meer kon ik niet doen, en zette me op een bankje en wachte af.

Plots werd er afgeroepen dat de nummert van 1 tot en met 9 zich mochten aanmelden om de vlucht vroeger te nemen, JJJJes ik was erbij, en zette een brede lach op en dankte boedda meermaals.En nu vertrok ik een half uur vroeger dan normaal.

Na een uurtje vliegen was ik in Bangkok, en na alle controles kon ik op zoek naar Freddy, maar op zo een grote luchthaven is het niet makkelijk om iemand te vinden, maar wie zoekt die ;;;;;;

En gevonden!! en we hadden veel bij te praten in de bus naar Pattaya, Daar was ik nog nooit geweest, en had aan Freddy een goede gids, ge moet het maar treffen he!!. Ik, ben hier nu drie dagen, en heb men ogen al goed gebruikt hier. Ik had wel een vermoeden wat het hier zou zijn , maar het overtrefd men dromen, meer details ga ik nu niet geven

.Ik ben van plan hier een dag of 5 te blijven, en dan, da weet ik nog niet goed, of Hua Hin of Chiang Mai, maar dat lezen jullie nog wel.

jaja waar kan je soms terecht komen he??

warme en hete groetjes van nen tevreden klant, maar die heb je alleen in Carrefour zeker???

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!