tgamegoe.reismee.nl

we hebben scheten met tuiten gelachen!!

Jaja, acht dagen Pattaya, nie gemakkelijk zalle, en zeker as ge Freddy in de geburen hebt. Maar het is een heel andere wereld daar, ge weet niet waar eerst kijken. Vaak zie je heel oude mannen met jonge dingetjes lopen, en die doen dan net of ze de eerste keer verliefd zijn, maar ik denk dat de liefde in de portemonee zit, en dan zie je oude vrouwen weer met veel jongere knapen lopen , en die vrouwen zijn ook weer blij dat ze van de straat geraken, of is het, dat ge op een oude fiets moet leren rijden?F reddy en ik hadden al snel een goede bar gevonden, de Tim bar, een brave gogobar waar ze zeer goede muziek dvd's speelden, en waar je de muziek zelf kon kiezen. Dus dan weet je het al wel zeker, er waren momenten dat de ogen meer op ons gericht waren dan op de gogo danseressen.En als ze dan drinken brachten kreeg Freddy vaak een halfke, mor vraag aan hem maar tekst en uitleg.Ook overdag wisten we ons te vermaken zalle, S'morgens nen goeie straffe koffie bij de starbucks, en dan haalde we de goede dingen van de avond te voren nog eens boven, en moesten we nog eens lachen met de kuren van Lek en May, onze serveuzes.Een stevige wandeling met de nodige kappelletjes, al stopte ik soms te vaak volgens Freddy, maar ja schoon volk wenst aangesproken te worden he!! Er waren momenten dat ik huilde van het lachen, en freddy zijn buikspieren deden pijn van het lachen, of was da van iets anders.

En dan de laatste drie dagen ben ik flink ziek geweest, wa het was weet ik niet , maar ik had koorts , hoofdpijn, voelde me misselijk, en telkens na een medikament voelde ik me wel beter maar het was nog niet genoeg. Ik denk dat de airco op de kamer, er veel mee te maken had, Die stond recht op het hoofdkussen gericht en had maar 1 stand, volle gas of niks., en zonder airco was het niet te doen op de kamer.

En gisteren heb ik Pattaya verlaten, eigenlijk was het me daar te druk, ik heb het liever wat rustiger( raar he! ik en rustig ) Smorgens ben ik op de bus naar de luchthaven gestapt, en ze kunnen het he!! Op tijd vertrekken en op tijd op de plaats van bestemming aankomen, jaja. Na een vlucht van een uurtje was ik in Chiang mai, en een half uurtje later was ik alin men hotel, zo snel kan het gaan. Gisterenavon ben ik bij men vriendinnen , in de achste dwerg , nen goeie dag weesten zeggen, en ze vroegen weer naar Jam Jam, ik heb mor geantwoord dat hem geen geld meer had :-)

Deze morgen op tijd opgestaan, ik ben nog steeds geen honderd % ,mor het gaat, sebiet ga ik nog eens moete doen om aan het zwembad te gaan liggen, als de zon het toelaat he, weet je wel !! En voor de rest zie ik nog wel, ik ga eerst genieten van de stilte.

Jaja mensen zo komt het einde snel dichterbij, mor ik heb al nieuwe plannen, maar nog geen nieuw geld, dus mensen, je kan me helpen he, alle beetjes zijn welkom, alvast bedankt.

groetjes mario,

ps;Freddy, gedraag je ginder he, en zie dat ik geen klachten hoor he!! en doe niks da kik nie zou doen he, en dan komt alles ok :-)

ps; Walter en gij ook he, daar in China

Reacties

Reacties

Freddy

Ja Mario, da was me de week wel hé, maar nu is het terug kalmer aan zene, of ik overleef het hier ni haha.
Een paar dagen recupereren nu, met is te gaan zwemmen in zee en zo. Ik volg je verhalen nog, amuzeer je , al is het wat kalmer aan nu, alhoewel, zet af en toe een plaatje op voor van de kleine Elvis, en swingt erop los !!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!