tgamegoe.reismee.nl

dak bijna terug in een warm landje ben

yep yep,

Het is bijna zover, 23 november vertrek ik weer voor een periode naar een warm landje( aree da hoop ik toch). Ik zal vertrekken in schiphol met een vlucht naar Bangkok, waar ik een dag later omstreeks 13:05 uur( plaatselijke tijd) aankom. En naar het schijnt zal er een ontvangst comite klaar staan, da hoop ik toch, we zullen wel zien.

De eerste week zal ik vooral gebruiken om me aan te passen en men reis ginder verder te plannen. De bedoeling is dat ik eerst langs de kust naar de grens met Cambodja reis en daar aan een visum probeer te geraken ( metgeld is alles daar op te lossen ,heb ik gelezen)En dan zal ik moeten inproviseren om op de meeste mooie plaatsen te geraken. En zoals vele al weten ik ben ne plantrekker, dus?? het zal wel lukken.Waar ik de kerstperiode ga doorbrengen is voor mij ook nog een vraag.

En na Cambodjaprobeer ik de grens over te geraken in Laos( da zal weer met wa geld moeten vermoed ik). En eenmaal in Laos zal het weer plantrekken worden, tot dat we terug in het noorden van Thayland komen of misschien eerst een weekje het zuiden van China, da valt nog allemaal te bezien.

Dat zijn de plannen tot hiertoe, maar die plannen kunnen snel om zeep zijn, da hangt allemaal van het weer en de natuur af, we zien wel en jullie lezen het .

Dus beste lezers, je weet nu bijna zoveel als ik. Oja, en zoals vorige keer is het steeds leuk om eens een reactie te krijgen, dus jullie weten ook wat er je te doen staat.

groetjes van tgamegoe, Mario

Reacties

Reacties

Freddy

Alé, uw vooruitzichten zijn dit jaar beter dan de mijne. , en t'is aan't korten ook al.
Die visums is een makkie, tss de 10 en 20 dollar p/visum moet ge rekenen,da valt mee hé.
Mss zien we mekaar nog voor ge vertrekt, in ieder geval ,al goeie reis ....

walter

Ja,ja .......

Later zullen we zeggen, de Mario kon het (snoep)reizen niet laten ....... en of dat hem gelijk hee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!