tgamegoe.reismee.nl

2 uren met je voeten laten spelen!!! en zeggen dat het plezant was!!!

Na een plons in het zwembad in bijna warm water, meer dan 30 graden denk ik, was een koele douche bijna te een hoogte punt van de dag, maar dat hoogtepunt moest nog komen, ik had een tafel gereserveerd in het restaurant, een candelicht diner voor twee

. Om half acht begonner we eraan, Sutjetan was totaal niet op de hoogte, en schrok van heel de bedoeling en kreeg bijna de krop in de keel, we begonnen aan een drankje van het huis, die redelijk straf was op basis van cambodian wisky, even later een soort van pannenkoek gevuld met kleine stukjes fruit. Dan kwam het moeilijkste van de avond, ik moest een fles wijn kiezen, en wat ken ik nu van wijn? Tenslote hebben we samen besloten een fles witte wijn soldaat te maken; toen men de fles op de tafel bracht en men eerste slok nam,, brrr wat was da slechte wijn en normaal is witte wijn koud , deze was eerder warm, ik zag aan het gezicht van Sutjetan dat zij er ook niet van hield, maar ze liet het niet merken.

Toen ze onze tafel vol zette met allerlei eten dacht ik dat het voor heel het resaurant was, man, da krijgen we in een week nog niet op, dacht ik. maar de bedoeling was dat je een gerecht koos, en dat gebeurde ook, ik nam een kleine pan vol met allerlei dingen die ik niet kende, en wet was te eten, er waren wel dingetjes bij waar ik bedenkingen bij had, maar ja we gaan er niet van dood, net oor Sutjetan naar de wc ging, schenkte ze mijn glas nog eens vol met van die slechte wijn zodat de fles bijna leeg was, ik lachte, en ze ging verder,Terwijl ze weg was ledigde ik het glas tussen de planten, en deed ik of ik net gedronken had.Als nagerecht een soort van milkshake van mango, dat zeer lekker was, kregen we weer een soort van wisky van het huis. Na dit alles was het tijd om af te sluiten met een wandeling langs de rivier.

S' morgens werden we gewekt door een hels lawaai, ze begonnen te hameren in de kamer naast ons, en zo wakker worden is niet alles zalle, maar we moesten er bijden om lachen; Even later vroeg ze me of ik de wijn van gisterenavond vecht lekker vond, en ik bekende dat de wijn op niets trok, en ze verklaarde mij hetzelfde, en konden er om lachen.

Sutjetan zou me verlaten vandaag en benadrukte nogmaals dat ze een zeer mooie tijd met me had beleefd, en dat het nu tijd was om haar familie terug te helpen. Na een dikke knuffelen bijna een traantje, is ze vertrokken, en plots werd alles stil op de kamer, en ik besliste om hier niet langer te blijven, en ben naar het volgende dorpje gereden en daar een hotelletje gezocht in het centrum. En nu was het tijd om aan mezelf te denken, eerst een douche, dan een kapper zoeken, en die kapper was ook een hele bedoeling. Toen ik binnen kwam was de al oudere man met een klant bezig, en ik moest plaats nemen in een salon, nog geen minuut later stond daar een mooi vrouwtje met een drankje voor me, wat een ontvangst, waaw. Het dralkje was weer een plaatselijk wisky en kapte die in een teug naar binnen, brrr flink met men hoofd schuddend, en het spul, was weg.ik had da spul nog niet binnen of dat meisje stod daar met de fles en schenkte weer men glaasje vol, nu gaan ze me niet meer hebben dacht ik en ik liet het glaasje staan waar het stond.een vijftal minuten later was het mijn beurt om me laten knippen, de oude man kwam naar me toe en had ook een glaasje vast en hij bracht een toost uit, dus kon ik niet anders dan het glaasje ledigen. terwijl de kapper bezig was en hij maakte er werk van, maar van een ezel kan je geen paard maken, werd men glaasje vweer gevuld. Het waren maar twee glaasjesen ik voelde het goed, subiet heb ik een stuk in men kl----ten. De kapper eindigde zen werk met een kleine schoudermassage, en of dat goed was,, waaw.

Na de betaling4 dollar moest ik nog een keer het glaasje opdrinken, en de kapper vroeg me of ik zin had in een masage, en riep het mooie vrouwtje die de masage zou doen, en heb half dronken toegestemd. Ik heb braafjes een voetmasage genomen, twee uren met je voeten laten spelen door een mooie frele, wat kan je nog meer wensen he!! Na de betaling 8 dollar ben ik opgelucht in bijnadronken toestand, de zaak verlaten. En het was weer etens tijd.

Het werd donker en ik begon men maatje te missen, na een week weer alleen ron dolen. Ik ben die avond redelijk vroeg gaan slapen, het was nodig;

De morgend (nu)daar op ben ik aan men verhaal begonnen, en straks ben ik van plan om naar de floting market te gaan.

Dit alles lezen jullie de volgende keer wel.

Je weet nooit waar je hier aan begint, ze starten met je kop en eindigen met je voeten :-)

Oja,, ik heb al verschillende keren proberen foto 's door te sturen, maar het lukt me echt niet,

voor degene die voor het weekend staan, maak er iets moois van , en zie dat ik geen klachten hoor he!! de mario

Reacties

Reacties

Freddy

...en doe niks da ik ook ni zou doen, ....de bekende uitspraak.....weet ge nog van wie ????,
Hou je haaks hé, globbetrotter nr. 2

LEX

nie te veel drinke onze zeb vroeg da uu ogen al streepjes zijn groeten marc lex isa zeb en els

Britt

Het weekend zit er ondertussen weer op voor ons en we zijn allen zeer braaf geweest, allez, ikke toch, van de rest weet ik het niet :-)
Allez, dan ben je momenteel weer op schok zonder maatje, maar niet getreurd, wie weet welke toffe mensen er nog op je pad komen.
groetjes van het koude thuisfront x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!