tgamegoe.reismee.nl

Amaai, as da zo gaat blijven duren!!

ik zen trug,

Jaja de laatste dagen zijn zozwaar geweest dat ik geen tijd kon vrijmaken om nog eens iets neer te pennen, mor nu kan het nog eens.En wa heb ik de laatste dagen gedaan, das kort samengevat, feesten , feesten, feesten en dan soms eens slapen, en dan nog meestal overdag.Dan ben ik ook nog eens gaan brommeren, en da was zwaar, zo nen hele dag op zo een slecht zadel(, geef mij maar BMW) we hadden een 180 km gereden die dag, en da voelde ik s'avonds goe aan men rug, Maar na een goede masage voel je daar niet zoveel van.

En dan deze morgen kwam ik voor een verrassing te staan, ik had de kamer betaald voor 5 nachten, en wou voor 4 nachten bijbetalen en ik mocht niet, ik moest de kamer uit, de kamer was al verder verhuurt, schoon he!! En wa kan je dan doen?? Mor vertrekken he!! En verdorie het was vrij moeilijk om een kamer te vinden die nog vrij was, ik ben zelfs naar de duurdere hotels gegaan en allen vertelde ze me dat alles was volzet, moete da geloven of nie?? Of zag ik er met men kort geknipte jeansbroek er niet goed genoeg uit, het zal da wel geweest zijn.

Mor het is gelukt zalle ik heb een slaapplaats gevonden, onder de brug van de rivier was nog plaats, en ik heb da maar gekozen(grapje natuurlijk) Neenee men kamer is wel wat verder weg, mor ja a lbij al ben ik tevreden dat ik een kamer heb, en dan nog bij nen echte chinees , sjans dak wa chinees geleerd heb bij Walter, zo zie je maar dat het soms toch van pas kan komen :-)

Voor morgen avond ben ik uitgenodigt bij de baas van Tar('tayida) en zou nog een fatsoenlijke outfit moeten kopen, mor da zienik niet zitten, een proper hemd zal ook wel goed zijn zeker!!En schoenen zou ik dan ook nog moeten kopen , ik heb aleen maar men sandalen bij, en sandalen onder een kostuum is,isals Eddy Merckx op een trotinet.

En eigenlijk word het tijd dat die feesten voorbij zullen zijn, ik word als maar dikker, en wou tijdens deze vakantie enkele kilo's verliezen, maar daar ben ik nog ver af. En dan is er nog Tar die aan men arm aan het trekken is om mee naar Laos te gaan, mor da weet ik nog niet zalle!!Het kan goe zijn dak mee stille trom vertrek, versta je??

Ja mensen meer kan ik voor de rest niet vertellen, eenmaal terug weg uit Hua Hin, zal het wel weer los lopen zeker!!

Mensen profiteer van de tijd die je hebt, want het jaar is weer bijna om, en voor mij zal het nieuwe jaar er 6 uren eerder zijn .En dan een nieuw jaar, en dan hebben we weer vakantie dagen, en kunnen aan de volgende vakantie gaan denken, :-)

Voor allen nog een prachtig einde van het jaar, en moge het nieuwe er veel beter zijn dan 2010

Gedroogde bloemen verwelken niet ik ga me ook laten verdrogen, en n u op het strand liggen, en de rimpels, die nemen we er wel bij :-)

van droge mario

Reacties

Reacties

Britt

Mario, gij had uw knalgele zwembroek aan in plaats van uw jeansshort zeker, daarom dat ze u geen kamer hebben gegeven :-)
Maak er een tof eindejaar van ginder, geniet van wat er op je pad komt en we lezen het dan wel in het volgende verhaal!
groetjes,
Britt x

walter

HOI Mari O
Hier de werkende mensen van umicore(molleke en walter).Vooreerst een heel gelukkig en spetterend 2011 en dat al uw verwachtingen mogen uitkomen.Bij ons is het nog steeds dezelfde miserie werken en vroeten voor amper .... per maand.Sevens ga ik met de Walter feesten om onze laatste dag in 2010 te vieren.Nog vele groeten,en ik zou zeggen doe niks wat ik ook niet zou doen,daag. Molleke

MARIO

molleke, dank je, ik ga je raad opvolgen, mor ik ga men beesten morgen geen eten geven, daar heb ik het te druk voor!! versta je!

Freddy

Nog veel avonturen voor de nieuwe start van het jaar Mario.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!