tgamegoe.reismee.nl

ik heb het al gedaan dees jaar!!

Oudejaarsavond, en volgens Tar had ik niet de geschikte kledij, ze vond men outfit mor niets, en ik veegde daar men ba-- en aan en ze is boos weggelopen, moet zij weten he!! Een half uur later kwam ze lachend terug op de kamer, en ze overhandigde me een plastiekzakje, for you, zei ze, en ik kon het al raden, ze had op kooptocht geweest voor mij. Een driekwart groene short en een licht hemdje met een ruitmotief, toen ik het zag, schoot ik in de lach, en vertelde haar dat ik het een aapepakje vond, en haar brede lach veranderde in een zure smoel.Maar omhaar te plezieren heb ik het toch maar aangedaan, mor ik voelde me er niet goed in, en dacht bij de eerste beste gelegenheid smos ik met iets op da hemd( das nie schoon van mij, mor??

Op het feestje was het best doenbaar, er was lekker eten en aan sterke drank was er geen gebrek, maar daar paste ik voor, en heb het op bier gehouden. Met al die sterke drank, was om 10 uur de grootste hoop al flink beschonken om een mooi woord te gebruiken, maar ik voelde me opperbest, en van da smossen op men hemd, was ik al vergeten.En omstreeks den elven knalde er al overal vuurwerk, das zeker al die zatte mensen, zewisten niet meer hoe laat het echt was.Met als gevolg op het echte uur van het nieuwe jaar was iedereen bijna zo zat als nen zatte - - - ( kan je zelf invullen). Maar een ding was zeker de tijd vloog en het werd weer licht, en ik was nog steeds goed bij men verstand( dacht ik toch) En rond 8 uur smorgens zijn Tar en ik naar de kamer gestapt, her er der zag je je overal strontzatte mensen op en naast de baan liggen. Ik dacht aan al die katers, die de mensen zouden overhouden, amaaaaaaii.

Rond 1 uur s'middags, ben ik wakker geworden van den honger, Tar ronkte als een echte kattin, en ik ben iets gaan eten( wat dat vertel ik later wel) Bij men terugkomst op de kamer ontwaakte men slaapgezel, en na een flink koude douche zijn we gaan wandelen, de zon scheen echt fel vandaag, en da op de eerste dag van het jaar.Tijdens de wandeling zag je overal mensen die de boel van de avond te voren aan het poetsen waren , en het was de moeite zalle!! Na een etentje met Tar waartoe ik me verplicht voelde zijn we terug naar de kamer gegaan en zijn aan een tukje begonnen waar we beiden aan toe waren.Na het slaapje, het was reeds donker heb ik men eerste dingen beginnen inpakken , want ik zou morgen vertrekken.Tar treurde, maar je moet eenmaal vertrekken he!!

Die avond hebben we nog eens romantis over het donkere strand gelopen, en van haar kant was er niet veel klank, ze zei alleen dat ze er alles zou aan doen om me daar te houden, da ga ni lukken vertelde ik haar, en ben later in slaap gevallen met men gsm ( wekker) in men handen.

S'morgens was ik om 7 uur al wakker, na een douche en alles te hebben ingeladen zijn we nog gaan ontbijten, en het was tijd om te vertrekken.Ik heb de bus van half elf genomen naar Bangkok, en was omstreeks 1 uur ter plaatse.

Meteen heb ik een busticket gekocht naar de grens met Laos, en vertrek deze avond om 6 uur voor een busrit van 16uur, grensovergang inbegrepen.

Nu zit ik op een gezellig terrasje men bericht te schrijven, en laat jullie terug iets weten eenmaal ik in Laos ben, ondetussen heb ik al 2 berichtjes gehad van Tar, ze mist me, zegt ze?

Oja en weet je wat ik dit jaar al gedaan heb?? ik ben bij Mc donalts gaan eten, julie dachten iets andes he?, mor das ook gebeurd zalle!!

lieve lezers van het nieuwe jaar, ik hou je op de hoogte en sebiet ga ik? YUM TOUR PLU GOONG SOD eten, en wa da is, wie ga me da vertellen????

mario to Laos

Reacties

Reacties

Britt

Als 'k het juist heb, is 't iets met garnalen.
En ik heb dees jaar nog geen één van die 2 dingen gedaan die gij al hebt gedaan, ik loop weer achter :-)

mario

Britt, juist, het was iets met grote gamba's,
en jou tijd komt nog wel, Mc donalds is niet ver, en aan da andere kan ik niet helpen, aree van hier toch niet :-)

A\\\'lies

binnenkort eens naar de Kid met dat apepakje?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!