tgamegoe.reismee.nl

den luie dag moet kunnen he!!

Gisterenavond, enkele pinten gedronken en iki lag voor den twaalven het bed in.

Deze morgend na het hele ritueel van was en plas, een wandeling gaan doen, en ondertussen kon ik nadenken, wa ga ik doen vandaag?, wa kunde hier?Ge kunt hier vanalles, Je kan gaan bergbeklimmen, gaan raften , met nen luchtbalon mee, naar de grotten, gaan zwemmen in die vuile rivier, nee ik ga iets anders doen, en onderweg kwam ik een masagesalon tegen, en mijn lampje brande plots, ja da is het. Ik heb eerst de kaart bekeken en besliste om een tradiolele laos massage te nemen van 2 uur, en wa da zou zijn zal ik binnen wel zien.Eenmaal binnen kreeg ik een kamertje met een matras toegewezen en moest me uitkleden, en kreeg een grote handdoek om me heen.De masage begon zeer brut, da vrouwtje kroop op knie en ellebogen over me heen, al mor sjans dat ze niet zo zwaar was als ik, of ik had er dood onderuitgekomen , denk ik; En dan begon ze zachter te maseren en da had ik liever, ik probeerde een praatje te maken maar da lukte niet, ,ze kon alleen maar laonees, da was minder. maar de masage was goed, en halverwege begon ze met haar voeten over men rug te lopen, en weer dankte ik de heer, datze minder dan40 kilo woog. Al bij al het meisje kende haar werk en na een dikke twee uur, was het gedaan. Toen ik buitenstapte gaf ik het vrouwtje nog een tip, en zedankte me meermaals.

Toen ik verder wandelde richting rivier, kwam er plots een hevige wind op met een stofwolk tot gevolg. en hoe zie je er dan uit als je pas gemaseerd bent met olie, jaja, ik hing vol van da stof aan de voorkant. sjans dak men zonnebril opstaan had. Dan maar terug naar de kamer om te douchen waren ze net de kamer aan het poetsen, en de kuisvrouwen moesten lachen toen ik het resultaat liet zien. Na de douche dacht ik er aan om de batterijen van men fototoestel op te laden, en ben ik verder gewandeld

Plots kwam ik aan een soort wan winkel, awel die verkochten nu eens vanalles, van betonijzer , kruiwagens voedsel kleding, en dan zag ik plots een doos met condooms, waar het stof zeer dik oplag, en toen ik de bovenste vastpakte en er mee bewoog kraakte het presies, nu wist ik waarom er hier zoveel kleine kinderen rond lopen, en toen ik even verder ook nog een soort van riek zag staan, moest ik nog harder lachen , misschien zijn de condooms wel gelost met een riek?

Deze namidag heb ik een busticket naar Luang prabang gekocht een 240 km verder en de bus gaat er meer dan 6 uur over doen, dan weet je het wel ,zeker. Morgen ben ik hier weg, en dan zien we wel weer. Dit was alles wat ik over de luie dag te vertellen heb( de rest moogde ni weten) :-)

vriendelijke groetjes uit het toch koudere plaatsje Vang Vieng mario

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!