tgamegoe.reismee.nl

ni gewoon zalle, ik had er menne buik van vol!!

Amaai!! s'avonds na de wandeling en wat voelde ik me goed, dus, nog eens een avondje stappen he!! Met de tuk tuk naar een soort van danstent waar ze live muziek afwisselen met een DJ.Toen ik binnen ging speelde de dj een soort verwesterde laoaanse muziek, hier en daar kon je de oorspronkelijke beat nog horen, en ik dacht da ga sebiet wel beteren as die live band begint, Ik had hun materiaal bekeken en op het eerste zicht was het klasse materiaal( of namaak). Na men eerste grote fles bier, 0,65 liter( da kan al tellen he) begon de liveband, en tijdens hun check up, speelde ze de pannen bijna van het dak, ware het niet een golfplaten dak. En toen begonnen ze voor goed en plots waren ze precies alles verleerd!!, ze speelde op een zagerige toon, van die laos muziek, en als die zangeres begon, amaaaaai, was da een gezaag. Ik dacht hier ga ik niet lang blijven, mor toen moest ik naar de grote koer, en het was van datte!! afgaan als een grote vogel met lange poten , ( je weet wel, schijten als een reiger). Dus de eerste tekenen van beterschap, waren niet ernstig genoeg. Ik heb me in de dancing strategisch opgesteld, kort bij het wc, dan zie je het schone volk ook allemaal paseren he!! En je weet vrouwen gaan veel vaker als mannen naar de wc, mor in mijn geval nu niet he! Nadat het beterde ben ik terug naar de kamer gegaan en heb een paardemiddel tegen diarée genomen.

S'morgens voelde ik me vrij goed, maar ik merkte wel dat ik nog geen 100% was, ( mor ben ik da ooit geweest??), dus voorzichtig begonnen, met een paar sneedjes brood en een banaan. En wonder bij wonder, jaja, het ging zelfs beter, en ik ging weer wandelen, net voorbij de mount pousy ben ik op een terrasje gaan zitten, en heb me een cola besteld,( eindelijk verstandig mario , zul je zeggen , mor het vestand komt met de jaren he!! :-) ) Daar ben ik 3 cola's later vertrokken, en ondertussen realiseerde ik me dat ik te lang op deze plaats ben geweest, Maar met het boeken van men vliegticket, heb ik niet goed genoeg nagedacht,.

De morgend daarop, was ik nog steeds niet echt op men plooi, en ik moet vandaag vertrekken, wa gaat da geven? Maar eenmaal op de kleine luchthaven van Luang Prabang, ging het beter, Na een vlucht van een uurtje stond ik in Chiang Mai( thailand). Ik had afgesproken met een Canadees, en toen ik ter plaatse was, vertelde zen vrouwtje, dat hij voor twee dagen weg was, en dat ze geen kamer voor me had ( pech zeker), MAAR !!! zo vangen ze mario niet zalle, en ben een andere kamer gaan zoeken en ben naar het hotel van verleden jaar gestapt.Toen ik de prijs had afgesproken enme incheckte en vertelde datik een klein jaar geleden ook al daar overnacht had, en toen ze me terug vonden in hun pc bestand, kreeg ik een veel betere kamer voor dezelfde prijs, oef. De kamer was zeer mooi en groot, te groot om alleen in te slapen, dacht ik :-).

Het eerste waar ik aan toe was, was het grote bad eens te laten vollopen en me eens zalig laten weken in het wassende sop, en of dat da goe was?? Later ben iklangs de avondmarkt gelopen en me een nieuw Tshirt gekocht, dat was iets wat me daarvoor niet lukte, de grootste maat in Laos was nog te klein, of wil da zeggen, mario doet er nu eens iets aan??

Later ben ik langs , de achtste dwerg, het cafee van Mon Mon, die ik verleden jaar heb leren kennen samen met Jam Jam. Toen ze me van achter de hoek zagen komen, kwetterede alle mensen die ik daar ken( lees vrouwen) Mar io, Mar io, your back!! we hebben die avond flink gedanst, en gezongen ,,en ik heb voorzichtig twee biertjes gerdonken, en van men mankement van te voren was geen sprake meer, da bier hier doet wonderen!!

Deze morgend na een slechte nacht, zo alleen in da grote kingsize bed, ge krijgt er schrik in:-) , heb ik men was weggebracht en aan men schrijven begonnen. Dadelijk terug naar de kamer, en dan ga ik voor het eerst deze vakantie, aan een zwembad liggen, En ik zal nogal opvallen, niet door men knal gele zwembroek, maar zelfs als ik men tshirt uit doe, heb ik er nog een aan, door zeer veel in een marcelleke te lopen ,zijn men armen en schouderbladen flink gebruind, en de rest ziet zeer bleek, maar ik trek het me nie aan zalle!!

Hopelijk blijf ik nu gespaard van??????? je weet wel , en dan ga ik hier een mooie week te gemoet.

zeer zonnige groetjes( voor de moment toch) van een opgewekte tevreden mario

Het is erg he!! da kik niks anders te vertellen heb dan een verhaal over pis en kak, mor ik kan ook ni alles te vertellen he!!, anders heb ik thuis niks meer te zeggen.

Reacties

Reacties

Britt

Zo lang da we 't alleen maar moeten lezen en ni rieken is 't ni zo erg Mario! :-)
groetjes van het thuisfront x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!