tgamegoe.reismee.nl

Ze was er!! ik kleede me uit,, en plotseling was ze weg,, ?????? hoe kan da,,,????

Gisteren na men schrijven op deze blog ben ik naar het zwembad gegaan, Ik was voorbereid, deze keer en had me van te voren goed ingevreven met een goede zonnecreme, men zonnebril petje, puzzelboekjes, een goed humeur, aree!! ik was er klaar voor.Bij men aankomst aan het zwembad, waar er nog plaats voldoende was had ik een goed plaatsje uitgezocht, ik had zelfs rekening gehouden met de zon , zodat ik de hele dag zon had .En ik legde me ferm in de zon, ik pakte men puzzelboekje, en wat zag ik, er was bewolking opgekomen en de zon was weg, daar lag ik mooi ingesmeerd klaar om de hele dag van de zon te genieten.Ik maakte me nog geen zorgen, die komt wel terug , dacht ik. Maar de zon had andere plannen, en we hebben ze van de hele dag niet meer gezien, zou de zon schrik gepakt hebben van me te zien, en ze zal gedacht hebben hier heb ik werk aan , maken dak weg ben :-). Dus zo heb ik enkele uurtjes doorgebracht zonder zon, het was wel warm, maar de bewolking verknoeide men plannen.

Het was dan ook weer zo avond, en dan begint het hier te leven, dus ik op pad, ondertussen weet ik al de goede cafeetjes, waar er normaal veel ambiance is.Maar eerst was het tijd om een stevige maaltijd, en zo ben ik naar den Burger King gegaan, en heb er nen grote hamburger gegeten, zodat ik er tegen kon.En dan op naar de, Guitarman, een cafee waar er elke dag jam is, ik was nogal vroeg ter plaatse dus kon ik het beste plaatsje uitkiezen.Na een Singa of twee,kwamen de eerste muziekanten, en meteen zat de sfeer er in, jep jep.Na een half uurtje stopten ze en pakten hun spullen en ze waren weg, en de ambiance was gedaan, en het zag er naar uit dat er voor het eerste uur niet meer gespeeld ging worden, dju toch, en ik was zo in form.

Ik heb men flesje leeggedronken en stapte ook op, en vergat zelfs te betalen, mor eer ik buiten was hadden ze me al te pakken, en nheb ik braafjes alles betaald.Dus loop ik eerst nog maar eens over de avondmarkt, en terwijl ik op weg was naar de markt , hoorde ik iets bekend in een zijstraatje, ik ging kijken, en wa zag ik , de muziekanten die daarjuist aan't spelen waren in de andere cafe waren nu hier bezig, het plaatsje was een lange gang van een meter of drie breed, waar er halverwege een klein podia stond, en daar deden ze hun ding, jaja, en ik was weer vertrokken, en heb me goed geamuseerd, man man.Tegen den twaalven stopten ze, en ben ik nog eens langs mon mon gelopen maar daar was ook geen volk ze vertelde me dat het al een hele week rustig is.Maar ik verzekerde ze, dit is de stilte voor de storm, wacht maar als in het weekend dat festival hier los breekt, zie maar dat je goede muziek in huis hebt, en der kwam een brede smile en ik mocht er nog eentje drinken van het huis( die zullen ze van te voren al wel bijgeteld hebben denk ik , maar het is het gebaar dat teld he!!)

Deze morgend was ikvoor zeven uur al uit menne groten tram, en toen ik ging ontbijten stond ik nog voor een gesloten deur, maar ogenblikkelijk was de deur open en zo zat ik als eerste te ontbijten, echt gezellig is da ook wel niet zalle. Na een lang ontbijt zo kun je s'morgen , het was al half negen, zo kun je s'morgens het schoon volk ook eens nuchter bekijken he!! En was het tijd om wat informatie in te winnen aangaande het festival van het weekend, het was me opgevallen dat er in Chiang mai zelf geen of weinig affiches gehangen waren, as ge dan weet dat heel Laos vol hing. Naar lang zoeken heb ik toch wat informatie kunnen bekomen, het festival is een 13 km buiten de stad en er rijden 3 maal daags gratis bussen, dus da is te doen, ondertussen had ik ook een programma van de feestelijkheden, het begint iedere namidag om 15 uur en duurt tot 5 uur s'morgens, amaai wa gaat da worden??Da zullen we dan wel zien.

Deze morgend toen ik buiten kwam zag ik een stralende zon, en dacht jes!! Zo ben ik tegen half elf onvoorbereid naar het zwembad gestapt, en tot men verbazing was er geen volk, ik had het ganse bad voor mij alleen, wat een luxe he!! Ik heb rustig kunnen profiteren van de stilte rondom me, en was bijna in slaapgevallen , Ik zou er nogal uitgezien hebben denk ik ,as ge zo in de nammidag moest wakker worden, zo rood as nen kalmkoen aan ene kant en aan de andere kant nog spierwit ;-)

Daarjuist heb ik het zwembad verlaten, en nog steeds was ik er gans alleen. Nu ben ik aan het schrijven en sebiet, awel sebiet ga ik er ene drinken, wie gaat ermee???

Deze avond ga ik ????,,,,,,,,,,, zal ik morgen misschien wel vertellen

bijna aangebrande groetjes, mario

En weet je, als de rook om je hoofd is verdwenen,,,

is de brandweer langs geweest :-)

Reacties

Reacties

Freddy

Nen titel die vraagt om het verhaal te lezen hé , goe gevonden.

walter

jes .............. de Freddy hee gelijk welle zijn er ook ingetrapt ...... mensen hebben toch rap verkeerde gedachten !!! maar zoals steeds héél aangenaam om je verhaal te lezen !!
greeeeetzzzzzzzzzz van je zoals steeds hardddwerkende kompanen !!!!

marleen

alleé zijn ook eens begonnen met wa verhaaltjes te lezen van jou ,,ge amuseer je daar precies wel goe en ja dacht ook heeft een lekkere kip daar maar weer niks maar was wel goe bedacht.Ge hebt nog ni veel condooms moeten gebruiken zeker hihi.Hier gaat alles zijn gangetje ,regelmatig naar de Gruunplaats,de barones is weg hé er zit nu een homokoppel in ,vallen precies wel mee.Ga hier wa voort doen en amuseer je nog en voorzichtig met den Elvis hé

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!