tgamegoe.reismee.nl

weet je wat ik zag nadat ik douchte?? ------------ roze olifanten!!!

Gisteren was weer een dagje bussen. Stipt om,10 uur werd ik afgehaald aan het hotel waaaw , en ik zat als eerste in het busje ,dat gaf als voordeel dat ik men plaatsje kon uitkiezen.Vooraan zit je normaal het beste en heb jehet meeste beenruimte. Van de chaufeur vernam ik dat de bus proppensvol zat 12 man met al hun bagage, waar gaan ze dat stoppen?? En zo als ik vermoede, het eerste uur zijn we hier nog niet weg Het was al half twaalf door, eer we vertrokken, anderhalf uur te laat, maar ja als we maar voor 5 uur aan de grens zijn.We waren nog geen uurtje aan het bollen, of er was iemand ziek geworden, sjans dat ze haar mond kon dicht houden tot ze buiten de bus was, da zou nogal wa gegeven hebben anders, stel je voor. Nadat het vrouwtje haar maag had omgekeerd, konden we verder.We hebben nog een paar keer moeten stoppen, en het werd later en later, en ik dacht we gaan 5 uur nooit halen. maar een wonder geschiede 5 voor 5 stonden we voor de mekong, die moesten we nog over, en da lukte wonderwel.Het was kwart na zes eer al men papperassen in orde waren, das zeker die mensen van de grensovergang mogen meer inkaseren na 5 uur. Eenmaal alles in orde snelde ik de hoofdstraat op , op zoek naar een kamer. Ik had in men boek gelezen dat er een redelijk guesthouse was een 400 meter verder de baan op , Ik spoede me ernaar toe, en ik had geluk, ik had de laatste kamer, de mensen die achter me kwamen moesten verder op zoek. Erg veel stelde de kamer niet voor, maar wat wil je voor 5 dollar of 150 batt, ik betaalde voor twee nachten; Snel had ik een douche genomen, en dan ben ik gaan kijken wat er hier te zien was, ik had het snel door, der is hier niet veel loos, ik heb onderweg wat informatie broberen in te winnen, maar erg veel was er niet . Er was een eethuisje met uitzicht op de mekong , en daar heb ik men maaltijd genuttigt, en mekong en avond betekend ook dat de muggen toeslaan, en ik had me niet ingesmeerd, met de gevolgen vandien. Na enkele pintjes in een lokale bar waar enkele laolteanen zich aan het bezatten waren, en er voor de rest niets te zien was ,ben ik gaan slapen.

Goed geslapen, vroeg uit de veren, en na de koude douche, kwam ik terug aan men bed en plots zag ik roze olifanten, oeche was datte, ik kneep eens in men arm, en die olifanten waren er nog, ik was gisteren toch niet zat, hoe kan da?? En ja, men dekbed stond vol met roze olifantjes, dat had ik gisteren in den donkeren niet gezien. ik kon er eens ferm mee lachen. Nahet ontbiijtje, was ik plannens een brommertje te huren en zo de omgeving te verkennen, en ik kwam van een kale reis terug, er was zelfs geen fiets meer te huur in het dorpje. Het verhuurbureel gaat om 9 uur open en ik stond daar al voor den negenen, De uitbater vertelde me dat alles de avond voordien al verhuurd was. Sneu voor mij, waar ik heb weer wa bijgeleerd. Dan was ik van plan om een dagtrip te doen en da ging ook al niet meer, alle toeren waren reeds om 8 uur vertrokken, weer pech, verdomme toch!!

Ik ben tevoet vertrokken maar erg veel is er hier nu ook weer niet te zien, en was na een dikke twee uren terug ter plaatse, en ben aan dit schrijven begonnen.

Morgen ga ik met de bus naar de volgende plaats, Luang nam ta, en wa gaat da weer worden, en dan ben ik zeer kort bij de chinese grens;

Zo zie je maar, elke dag is anders, en ik had vandaag ook andere plannen, maar plannen kun je aanpassen he!! da leerde wel hier in azie!!

jaja ik verveel me vandaag, maar toch gezonde groetjes uit Houei sai, den mario,

Reacties

Reacties

walter

zeg maat eerlijk gezegd waren wij aan iets anders aan't denken toen ge sprak van die emmerkes !! al bij al hebben we naar jou geluisterd en zijn we naar de gruunplaats geweest ....... en je raad het nooit ....... wie speelde daar ??????????? yes the one and only ..... zat van aaaaaaaaaaa !!!! khem de mannen ne goeiendag gedaan van aaaaaaaaa
gij ziet dan wel roze olifanten die mannen waren ook kort bij !!! greetzzzzz walter en !!!!

martine

haha walter,was jij daar ook??? tja Mario het leven gaat hier weer zijn normale gangetje, 's zondags Zatvana, roze olifanten en's maandags een houten kop!! alvast nog veel reisplezier en veel blijven schrijven hé!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!