tgamegoe.reismee.nl

partytime!! en over een speciaal kamerke!!

Jaja ne mens kan wa meemaken, geloof me vrij!!

Het was PARTYTIME, en ik was er klaar voor men beste pak aan , nen nieuwe plastron, men discoschoenen aan, het feest kan beginnen!! Ik had gehoord dat er aan de avondmarkt een disco was, en ik er naar toe. Drie of vier keer heb ik de hele markt afgezocht en omgeploegd, er was geen disco te vinden, ze hadden me ferm liggen :-(

Ik ben dan maar in een italiaans eethuisje gaan een biertje gaan drinken, en terwijl de serveus men biertje bracht, vroeg ik , waar kan ik me eens goe uitleven?? Dat vrouwtje wist er geen raad mee en haalde er haar bazin bij, en ik stelde opnieuw de vraag, waar kan ik me eens goe uitleven?? En da bazinneke zei, wacht even ik kom je sebiet halen. en inderdaat even later was ze terug , en vroeg me om met haar mee naar achteren te gaan, amaai dacht ik , die laat er ook geen gras over groeien,en het was nog een mooie verschijning ook!! Ze opende nog een deur en ik kwam in de keuken terecht, ze wees naar een grote hoop afwas , en lachte, begin er maar aan, en ik stond daar bijna met men broek op men knieen!! Ik ben er dan toch niet aan begonnen zalle! Ondertussen had ik vernomen dat ik op de verkeerde markt aan het zoeken was, er is namelijk nog een marktje met aleen groente en fruit.

En ik er naar toe, en had het snel gevonden, er flikkerde een paar discolichten buiten, en je hoorde er lao muziek. T'is toch weer niet waar he?? dacht ik. Maar ik ging toch binnen , en wa zag ik, een kleine zaak meteen man of 5 aan den toog en 2 serveersters achter den toog, da was al. ik wilde me omkeren, maar bedacht me toch, en dacht een biertje hier en ik ben weg. terwijl ik men biertje kreeg vroeg ik , en waar zit hier al da volk? En kreeg as antwoord, nog een uurtje en dan begint het, de markt moet eerst gedaan zijn. En ja, het was zo, het zaakje zat binnen de korste keren propvol, en ook werd er andere muziek gedraaid, PARTYYYYYTIME!!

En zoals steeds komt het einde veel te snel, ik had me goed vermaakt, en stapte naar men kamer. Maar wat moet ne mens zo af en toe as hem gedronken heeft ? Juist!! pissen he!!!! Ik zocht een hoge muur die hier en daar begroeid was met klimop en dacht , julie zal ik eens goe sterk water geven, want ge staat hier precies mor droog. en tewijl ik bezig was werd ik in het laos aangesproken, ik verstond er niets van, en antwoorde in het vlaams, kom er mor bijstaan , er is nog plaats genoeg. Toen ik men ding gedaan had en me omdraaide zag ik 2 mannen in uniform voor me staan, en ze zagen er niet gelukkig uit; Een van die mannen sprak me weer aan , maar ik verstond er niks van, en zei, engels please!! En toen riep een van die mannen iets door zen radio, en nog geen twee minuten later waren ze met vier. Een van de nieuwe agenten sprak wat engels en vroeg men paspoort,. Maar dat ligt op de kamer vertelde ik, en vroeg wat ik misdaan had? De man pakte bij men arm en ging met me een 30 meter verder, en wat zag ik ? Een ingang van een tempel, Ik heb tegen de omheining van een tempel geplast, wa gaat da worden? AMAAI, Ik verondschuldigde me en vertelde dat ik het niet wist; mor veel bleek da niet te helpen, en terwijl de man met zen radio om raad aan het vragen was, want ze wisten het blijkbaar zelf nie goe, begon ik in het aantwaarps, mor manneke toch, ba ons in aantwarepen komen de ollanders ok tegen den kateedraal zaiken, en welle maeken dare niks oaat!! Die mannen keken me verbaast aan, ja ze verstonden er toch geen woord van. Even later was er weer een gesprek over de radio, en ik mocht gaan, sjans moet ge soms toch hebben zalle!! Of ik kon bijna in een speciaal kamerke overnachten, Mor het egste van al was, van da lange wachten moest ik weer gaan pissen, mor deze keer heb ik met dicht geknepen beentjes naar men kamer gelopen, ik dierf niet meer :-(

Deze morgen, ik was nog maar net bekomen van men pisverhaal, ben ik met men brommerke vertrokken naar Pakxong, een 50 km verder, Dit is een grote landbouw streek , en heb er van alle plantages gezien, maar het meeste was koffie, die naast de baan aan het drogen was, smakelijk is iets anders, Op de terug weg ben ik nog twee watervallen gaan bekijken, en dan was het tijd om terug te keren. Zo zit ik nu aan men verhaal bezig, morgen vertrek ik hier met een vipbus, ik ben eens benieuwd!!, morjullie ook zeker,!! maar das voor volgende keer.

Ik ga straks weer naad de disco, ik denk eraan om een emmerke mee te nemen voor het geval ik weer moet !!!

groeten uit Pakse, en bedankt voor de leuke reactie's mario gezond en wel

Reacties

Reacties

Britt

Uit alle plaatskes waar je kan pissen (sorry: urineren) kiest Mario nen tempel uit!! Hihihi :-) Al een geluk dat je er nog goed mee bent weggekomen. Allez, 't volgende avontuur was er sneller dan verwacht en 't was een goeike!
groetjes van het thuisfront x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!